بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی و بهترین نرم افزار حسابداری و بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی ایرانی که مورد تایید کلیه سازمانهای زیربط می باشد . یکی از بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی و بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری پاساک است . این نرم افزار قابلیت های منحصر بفردی دارد که دیگر نرم افزار ها قادر به ارایه آن خدمات نیستند . برای مثال نرم افزار حسابداری پاساک به صورت خودکار صورت معاملات فصلی را در موعد مقرر تهیه می کند و حسابدار نیازی به رجوع به سامانه امور مالیاتی و کار با سامانه آنلاین و آفلاین آن ندارد . حسابدار دیگر درگیر با این سازمان و نرم افزار های آن نمی شود و نرم افزار پاساک به صورت خودکار فایل مورد تایید سازمان امورد مالیاتی را تهیه کرده و در اختیار حسابدار قرار میدهد و شما کافیست با یک کلیک فایل خروجی پاساک را در سامانه امور مالیاتی ارسال نمایید .

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

از دیگر قابلیت های بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی می توان به یکپارچگی آن اشاره کرد . شما می توانید تمامی فعالیت های شرکت را بدون وقفه از هر جای دنیا بر روی بستر امنی که شرکت آریا خبره شریف و نرم افزار پاساک تهیه دیده است ادامه دهید .
بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی قابلیت های خاصی باید داشته باشد .
ما در پاساک بیشت از ۵۰۰ مشتری شرکتی داریم که قریب به ۹۰ در آنها از نرم افزار حسابداری پاساک استفاده میکنند . بخش حقوق دستمزد  دارایی ثابت و تعمیر نگهداری این نرم افزار از قویترین بخش های نرم افزار است .
مشتریانی در پاساک وجود دارند که بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر پرسنل دارند و نرم افزار حقوق و دستمزد پاساک این تعداد را مدیریت می کنید .
بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی پاساک

شرکت آریا خبره شریف متشکل از دانش آموختگان نخبه دانشگاه صنعتی شریف است که با پایش قوانین و مقررات به روز به تهیه و تولید به روز ترین و قانونمندترین نرم افزار حسابداری شرکتی نموده اند .
برای دریافت دموی رایگان نرم افزار حسابداری پاساک می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید .
۰۲۴۳۳۴۷۴۷۷۷

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *